Translate this blog to your own language...

26 februari, 2013

Gaan jullie mee naar het tuincentrum?

Heerlijk om rond te kijken bij Tuincentrum Onings
Moest eigenlijk alleen een grote fles plantenvoeding hebben
voor mijn moeder...
En dan kom je in een feest van bloemen planten en heel veel accessoires!
Op het ogenblik is er paassfeer te vinden...
tafels vol met leuks...
waar het moeilijk is om voorbij te lopen...
Ook verkopen ze oude kastjes....
In allerlei verschillende kleuren turkoois...
blauw geschuurd turkoois met bovenop
een prachtige stolp met Maria beeld... een echt oude...
En dit kastje zou zo mooi bij mij passen...
past jammer genoeg alleen niet in mijn portomonnee...
Maar kwijl......heerlijk om te bewonderen en  naar te kijken...
net zoals dit mooie beeldje...
en een heerlijk gevulde sitetable
Er zijn ook heel verleidelijke ramen en
deuren...
Zullen we naar binnen stappen?....
in deze kleurige kamer is veel te zien
fel gekleurd...
en o zo smaakvol ingericht....
Natuurlijk is er een plaatsje ingeruimd voor...
als je van wit en zwart zilver goud en naturel houdt...
en natuurlijk geweldig leuk om te zien!
Ook onze gevederde vrienden worden niet vergeten...
Een mooie bloemenhoek
en binnen- en buitenplanten!
Dag tuincentrum tot de volgende keer....
ze zijn ook te vinden op 
ze vinden het leuk als je ze like on facebook!

Wat ik heb gekocht is een Magnolia Stellata tak
en twee groenige vogeltjes....
In een wijnvat en met een zelf geschilderd houten dienblad!

Door het bezoek aan het tuincentrum ben ik weer helemaal geïnspireerd,
heel veel ideeën schieten door mijn hoofd, heerlijk helemaal opgeladen
door een heerlijk uurtje bij het tuincentrum....

fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Ik heb even lekker met je meegewinkeld. Wat een mooi tuincentrum
    is dat! Ik woon bijna naast een tuin-
    centrum, maar dat is iets minder uit-
    gebreid. Die oude kastjes zijn echt
    geweldig... Maar wat je gekocht hebt,
    de tak met de vogeltjes, dat vind ik
    echt smaakvol en mooi. Geniet ervan!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, als ik hier naar kijk komen de Lentekriebels naar boven...ohhh....was het maar vast zover. Dank je dat we mogen meegenieten .
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om samen met jou een rondje door jouw tuincentrum te maken, LEUKE dingen!! Bedankt, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de rondleiding,
    was erg leuk.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn eigenlijk net warenhuizen. Het ziet er prachtig uit. Die kastjes zijn leuk. Mooie foto ook met de tak in de fles. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt wel alsof je de hele winkel voor jezelf had! Er was geen 'kip'! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze hebben in dat tuincentrum mooie spullen, zeg. Ik val wel voor die oude kastjes, stolpen en beelden!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig ik heb even met je meegelopen en zit ook weer vol met leuke ideetjes.
    Bedankt voor de wandeling, we hebben alleen geen koffie gedronken nou dat komt nog wel. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...