02 januari, 2013

Het Stoffenzaaltrapje....

Een tijdje geleden...
Waren we bij de doe-het-zelf kringloop...
en daar vond ik dit trapje...
Nee, niet in deze staat...
Helemaal vol met verf kledders, zaagsneden en lijm e.d.
Het trapje werd te lijf gegaan met heel veel water en
later soda, groene huishoudsponsjes en een plamuurmes..
Onder de verf kwam heel mooi hout tevoorschijn.
Na het heel goed drogen...
werd het trapje ingesmeerd met antiekwas (Kruidvat).
Zo is het een heel stevig en leuk
opstapje voor van alles en nog wat geworden! 
Vorige week nog twee prachtige kussens gekocht...
Kon ze niet in de winkel laten liggen...
Ze passen namelijk zo goed bij de gordijnen en lampenkapjes...
Om jullie dit te laten zien,
 heb ik het kussen even op de vensterbank gelegd!
Past goed hè?
 
fijne dag,
groetjes van Marijke



11 opmerkingen:

Anne O. zei

Hallo Marijke,
Das Kissen ist wunderschön. Ich probiere im Moment meinen Stoff so zu bedrucken. Aber so schön ist es noch nicht.
Liebe Grüße und ein frohes Neues Jahr
Anne

Linda zei

Dat opknappen is dan wel heel goed gelukt! Je moet er even wat voor hebben, maar dan heb je ook wat.
Past allemaal mooi bij elkaar!
Lieve groet, Linda

tiny zei

Wat een tof trapje heb je er van gemaakt. Dat is het werk wel waard. Je kussens passen inderdaad perfect.

Gerry zei

Je hebt eer van je werk, Marijke! Wat een mooi trapje is het geworden.
En je kussens zijn prachtig, passen zo mooi!
Heel veel plezier er van!

Lieve groet,
Gerry

Carin zei

Wat een schitterend trapje !!! heerlijk nietwaar om zoiets te vinden in een kringloopwinkel.
Je kussens zijn ook super leuk en ze passen er uitstekend bij.

Willy zei

Je hebt eer van je opknapwerk. Ik vind het een erg leuk trapje.

Berna zei

Wat een leuk trapje! Wat kom je soms leuke dingen tegen he bij de kringloop.

Anoniem zei

Hoi Marijke wat een geweldig trapje.
Ga je ook wel eens naar de Pelgrims hoeve in Zoetermeer.Groetjes Annie.

Emilie Zonneveld zei

Wat is het trapje mooi geworden. Ik heb zelf nog een op te knappen krukje staan. Hierdoor heb ik daar weer meer zin in ;-)
Leuk dat je me volgt trouwens! Groetjes, Emilie

Emilie Zonneveld zei

Ik bedoelde:
Leuk, ik ga je volgen ;-)

Groetjes, Emilie

Johanna Faber zei

Wat is dit mooi geworden
Heerlijk he om in 2dehandswinkels rond te neuzen, we hebben er ook veel in Zweden, en loop daar dan ook graag naar binnnen
Fijn weekeinden groetjes Joke